Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστιότοπου www.kelepoyri.gr .
Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης:
Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο κατάστημα www.kelepoyri.gr ή να το στείλετε πίσω με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε:
– Αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή στο ίδιο το προϊόν: Μόνο σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνετε η επιχείρηση μας και το δέμα στέλνετε με την εταιρία κουριέρ ή την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση, σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη εταιρία κούριερ ή μεταφορική τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η εταιρεία KELEPOYRI.gr δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
-Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Πριν την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο …………… ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας.
– Aν αφορά αλλαγή γνώμης: Σ’ αυτή την περίπτωση τα έξοδα αφορούν αποκλειστικά τον πελάτη και η αποστολή του δέματος μπορεί να γίνει μέσω εταιρίας κουριέρ ή μεταφορικής της επιλογής σας.
Επιστροφές προϊόντων αλλαγής γνώμης γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής. Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση – το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πλυθεί, να έχει όλα τα ταμπελάκια του, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του και να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. Τιμολόγια , η απ. λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.
Στην περίπτωση που τα χαλιά ή οι διάδρομοι ή χλοοτάπητες κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.
Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Τι καλύπτεται;
Το περιεχόμενο της εγγύησης ποικίλει για κάθε προϊόν.
Διάρκεια εγγύησης- τοπική έκταση ισχύος της εγγύησης
Η χρονική διάρκεια της εγγύησης σύμφωνα με τον Ευρωπαίο νόμο σας καλύπτει για 2 έτη από την παραλαβή του προϊόντος, διαβάστε αναλυτικά στην παράγραφο “Όροι εγγύησης”.
Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.
Τι θα γίνει για να διορθωθεί το πρόβλημα;
Η KELEPOYRI.GR θα εξετάσει αν το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση. Εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος ή εξαρτήματος αυτού, θα εξασφαλίσει τη διόρθωση ή επισκευή του προβλήματος. Η επιλογή του τρόπου επιδιόρθωσης εναπόκειται αποκλειστικά στην KELEPOYRI.GR.
Όροι εγγύησης
Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από την KELEPOYRI.GR . Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή συναρμολόγηση, κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα support της εταιρείας Kelepoyri.gr. Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχθούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.
Κατ’ εξαίρεση, τα εκθεσιακά προϊόντα, ως προϊόντα μεταχειρισμένα, δεν καλύπτονται από εγγύηση.
Τα προϊόντα από φυσικό ξύλο, ενδέχεται να παρουσιάσουν μικρή αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου (πχ. Σε καπλαμά δρυς, αξιά και καρυδιά λόγω της φυσικότητας του ξύλου υπάρχει ενδεχόμενο κάποιας αλλοίωσης του χρώματος από φυσικά αίτια, όπως ήλιος, φως ή άλλες συνθήκες περιβάλλοντος).
Τα προϊόντα από μασίφ ξύλο, αποτελούν ζωντανό οργανισμό και χρειάζονται ειδική φροντίδα συντήρησης.
Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται το χρηματικό ποσό της αγοράς του προϊόντος.
Γενικά δικαιώματα
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την εμπορική εγγύηση, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 και άρθρα 534 επ. ΑΚ). Τα δικαιώματα του καταναλωτή από το νόμο είναι σωρευτικά προς τα δικαιώματα που του παρέχει η εγγύηση.
Τρόποι επικοινωνίας αν χρειαστείτε τις υπηρεσίες μας
Μπορείτε να καλέσετε στο 2610334593 και 6980915183, για να επικοινωνήσετε με το τμήμα support της εταιρείας.
- ΔΙΑΦΟΡΑ
- Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η εταιρία ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
- Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
● Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το http://www.kelepoyri.grδιατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.
Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kelepoyri.gr Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.